با سلام به شما دوستان و خوبان همیشه همراه تارنمای سلام زبان فرانسه ! دیرکردم در یه نوشته تازه به خاطر اتفاقاتی بود که تو تارنما افتاده بودش و تو این نوشته قرار بود از آقای جلم هم کمک بگیرم اما سرشون به خاطر اپلود دوباره فایل ها شلوغ بود تا که الان تموم شد. تو این نوشته همان طور که معلومه قراره با میوه ها و سبزیجات به زبان فرانسه اونم یه جور دیگه آشنا بشیم .

شعار تارنمای سلام زبان فرانسه همیشه این بوده است که ” واژگان تازه را در جمله یاد بگیرین ” و تلاش کنین که آن جمله را به ذهن بسپارین تا آن واژه را ! هنگامی که شما با یک جمله تازه رو به رو میشین افزون بر آن واژه تازه ای که در آن است ، ممکن است چند واژه تازه دیگر هم باشد که هنگامی که شما ان جمله را فرا گرفته و به ذهن سپردید آن ها هم ناخودآگاه در ذهنتان حک می شود .

هنگامی که شما واژه ای را فراموش کنید با مرور آن جمله ای که در ذهنتان بوده ناخود آگاه معنی آن واژه برایتان رو می شود و آن را به یاد می آورید کافیست تا یک بار امتحان کنید ! نمونه بارز آن هم همان گام به گام های درسی بود که کما بیش بیش تر دانش آموزان در سال های تحصیلی خود به کار می بردند و اگر به یاد داشته باشین در بخش زبان انگلیسی آن به همراه هر واژه در زیر آن یک یا دو جمله نمونه آورده می شد ! آن جمله دو هدف داشت : کاربرد و جایگاه ان واژه را در یک جمله انگلیسی نشان می داد و هدف پنهان دوم آن هم به گونه ناخودآگاه یادگیری ساختار جمله و ماندگاری بیش تر آن جمله می باشد که همان طور که گفتیم با فراموشی آن واژه اگر شما جمله ای که مربط به واژه بود را به یاد آورید ناخودآگاه آن واژه را هم به یاد خواهید آورد .

از این رو تیم تارنمای سلام زبان فرانسه بر آن شد تا در بخش یادگیری واژگان مربوط به سطح آ یا همان نوآموز ، برای هر واژه ، جملات نمونه هم بیاورد تا در یادگیری بیش تر هر نوآموز کمک کند ؛ و اولین آغاز کار ما هم با آموزش میوه ها و سبزیجات به زبان فرانسه به گونه چند رسانه ای که افزون بر به کار بردن نمایه ها که خود بر حک شدن واژه در ذهن کمک می کند ( برای افراد چشمی ) از صوت هم استفاده شده ( برای افراد شنیداری ) البته به همراه جملات نمونه .

در فایل فلش زیر که مربوط به میوه ها و سبزیجات به زبان فرانسه می باشد ، کافیست که فلش پلیر مرورگرتان نصب باشد و اجازه اجرای برنامه را بدهید ! امیدواریم که از این کار که سه هفته به طول انجامید راضی بوده باشین .

در صورتی که نرم افزار دانلود منیجر دارین بهتر است تا لود کامل ، کلید ALT را نگه دارید .

 اگر خواستید تلفظ واژگان را دوباره بشنوید ، ابتدا لازم است تا با کشیدن صفحه به چپ یا راست ، این کار را انجام دهید .

برای حرکت می توانید از کلید های راست و چپ روی کیبورد استفاده کنید.

  • در زبان فرانسه ، آلبالو و گیلاس یکی هستند ! یعنی دوتا شون رو به یه اسم صدا می زنند !
  • در زبان فرانسه ، برای بالنگ واژه ای نیست و آن را لیمو صدا می زنند !

چنانچه دیدگاه یا پرسشی در رابطه با این مقاله دارید ، راحت باشید ، بپرسید !

پگاه محبی :
خواهش می کنم :)
instagram :
واقعا دستتون درد نکنه
پگاه محبی :
نظر لطفتونه و ممنون از شما ! :)
پگاه محبی :
ممنون از شما و به امید موفقیت های بیش تر تو زندگیتون .
پگاه محبی :
ما هم بهترین ها را از خداوند برای شما خوبان خواستاریم .
پگاه محبی :
ممنونم گلم ! :)
پگاه محبی :
ممنون از شما ، نظرات شما مایه دلگرمی ماست .
پگاه محبی :
خواهش می کنم !
ترانه :
با سلام این پست و سایر پستاتون عالی اند ، واقعا دارم بهره کاملی رو از سایتتون می برم ، خسته نباشین و بسیار ممنونم از شما استاد گرامی
توکلی :
بسیار زیبا و عالی ، سپاس فراوان از شما استاد گرامی خانم محبی برای چنین آموزش هایی ، امیدوارم که همیشه در سلامت باشین و همچنان اموزش هایتان ادامه داشته باشد .
Alimohamad :
بی نهایت سپاس از شما اساتید گرامی که اینقدر جانانه و زیبا به آموزش این زبان زیبا پرداخته اید ، برایتان صمیمانه ترین آرزو هاو موفقیت ها را از خداوند خواستارم.
هانیه :
با سلام و سپاس فراوان به خاطر این پستتون و البته همه ی پستانون خسته نباشین و دست مریزاد که واقعا از صفر دارین آموزش زبان فرانسه رو میدین !
دکتر موید فر :
با عرض سلام و خسته نباشین به شما اعضای سلام زبان فرانسه ، خواستم تا به رسم ادب از همه کارها و تلاشتان در راستای آموزش زبان فرانسه تشکری کرده باشم ، به امید موفقیت های بیش تر برای شما خوبان .
محسن :
عالی و عالی و عالی ، حرف ندارین به خدا !

دیگر مقالات و آموزش های زبان فرانسه