گفتگوی فرانسوی با ترجمه فارسی

گفتگوی فرانسوی با ترجمه فارسی | درس هفتم | نوآموز

با سلام به همه شما دوستداران زبان فرانسه !! حالتون خوبه ؟! امیدوارم که این جور باشه ؟!!!قراره یه گفتگوی فرانسوی با ترجمه فارسی داشته باشیم اما تو کامنت هایی که فرستاده بودین یه سری انتقادات و پیشنهاداتی داده بودین که تلاش کردم تا از اونا هم استفاده  کنم !

خیلی هاتون گفته بودین که آموزش سطح نوآموزتون خیلی گرایش به سمت گرامری داره !!! در پاسخ به این دوستان بایستی بگم : کمی به شما هم حق می دهم ولی دوستان علاقمند به زبان فرانسه ! یادتون باشه ، همان طور هم که آقای جلم و خانم صالحی اشاره کرده اند !

بهترین روش برای تقویت زبان یادگیری واژگان در جملات است !!! خب شما اگر فقط واژگان را فرا بگیرید و نتونید از اونا استفاده کنید چه فایده ای داره ؟! پس بایستی بتونید یه جمله بسازید و از اون واژگان تازه ای که فراگرفته اید در ساخت اون جمله استفاده کنید ؟! درسته ؟! برای همین هم تصمیم گرفتم در ابتدا کمی گرایش به گرامر داشته باشیم !! من در ابتدا ضمایر فاعلی را برایتان آموزش دادم و سپس روی حروف تعریف معین و حروف تعریف نامعین مانور دادم و بعدش صفات اشاره رو یاد گرفتیم و سپس روی یادگیری دو فعل مهم تو زبان فرانسه یعنی صرف فعل Etre  و صرف فعل Avoir در زبان فرانسه آشنا شدیم . خب حالا کم کمش می تونیم یه جمله خیلی ساده بسازیم ؟! مگه نه ؟!

اما در این پست ، که همان طور هم که از اسمش پیداست ، قراره یه گفتگوی خیلی ساده رو به زبان فرانسه یاد بگیریم !!!

گفتگویی که بین دو نفر می خواد گفته بشه !!! این گفتمان را به صورت نوشته گرافیک درآوردم تا هم زیبا تر بشه و هم شما از خوندنش لذت ببرین .

گفتگوی فرانسوی با ترجمه فارسی

گفتگوی فرانسوی با ترجمه فارسی

| گفتگو همراه برگردان پارسی آن !!! در پایین .

گفتگوی فرانسوی با ترجمه فارسی

امیدوارم این پست ساده گفتگوی فرانسوی با ترجمه فارسی هم لذت برده باشین !!! برای نوآموزان این یه گفتگوی ساده اما راه اندازه  که حتما یادش بگیرین و این گفتگو رو می تونین حتی با یکی که هم زبان فرانسه بلد نیست هم تمرین کنید چرا که گفتن این چند تا جمله خیلی  هم سخت نیست ! به خدا !!  تا پست بعدی خدانگهدارتون .

چنانچه دیدگاه یا پرسشی در رابطه با این مقاله دارید ، راحت باشید ، بپرسید !

پگاه محبی :
خواهش می کنم نظر لطفتونه :)
mohammadmojaveri897 :
واقعا عالی یکی از عشاق زبان فرانسه
وحید :
با نهایت تشکر از شا عزیزان جان که در پیشرفت وپیشبرد علم وروابط خوب انسانها با یکدیگر از هیچ تلاش و زحمتی فرو گذار نیینید
علی سلطانی :
سلام و تشکر فراوان از زحمتی که می کشید.
سهراب :
سلام ، خیلی قشنگ و رسا بود ، خیلی ممنونو خسته نباشین
سمیرا :
من دارم پستاتون رو رصد می کنم اما خبری از مکالمه های جدید نیستش ؟!
OMID :
اگه میشه تو هر پستتون یه مکالمه بزارین البته همین جوری !!! خیلی ممنون و خسته نباشین
سحر :
خسته نباشید ، امیدوارم همیشه این جوری آموزش بدین ! واقعا تصویری آموزش دادن باحاله ! یکی از دوستداران زبان فرانسه ! خدانگهدارتون.

دیگر مقالات و آموزش های زبان فرانسه