کاربردی ترین نرم افزارها و اپلیکیشن های زبان فرانسه

کاربردی ترین نرم افزارها و اپلیکیشن های زبان فرانسه

به نام خداواند بخشنده مهربان … با سلام به همه شما زبان آموزان گرامی ، در آغاز امیدوارم که همیشه شاد و پیروز و موفق باشید. بسیاری از زبان آموزان گرامی با این پرسش کلنجار می روند که بهترین و کاربردی ترین نرم افزارها و اپلیکیشن های زبان فرانسه کدام اند ؟! کدام یک در یادگیری بهتر ما مفید و موثراند ؟! راستیت  ماجرا اینجاست که امروزه با فراوانی برنامه های ویندوزی و به ویژه برنامه هی اندروریدی (اپلیکیشن) و تحت وب رو به رو هستیم که هرکدام توانسته اند مخاطبان و زبان آموزانی را از سراسر دنیا به سمت خود بکشانند.

اینک یک زبان آموزی که خواست آن دارد که با این برنامه ها آغاز به یادگیری کند احتمالا با یک سردرگمی رو به رو خواهد شد و حق هم دارد چرا که هرکدام دارای زرق و برقی اند و در تلاش اند که شما را به سمت خود بکشانند و البته ناگفته نماند که ما خواست آن نداریم که این برنامه ها را زیر پرسش ببریم چرا که اگر دارای کاستی و کمبودی باشند نمی توانستند زبان آموزانی را سمت خود بکشانند. 

تارنمای سلام زبان فرانسه تلاش دارد تا نرم افزارها و برنامه های اندرویدی که در این چند سال بهترین خود بوده اند و برای رسیدن به آرمان و آماج خود که بهترین روش یادگیری زبان بوده است ، را به شما پیشنهاد دهد.

پس از بررسی و خوانش برنامه های گوناگون و تحت وب ، دریافتیم که برنامه های اندرویدی و تحت وب فراوانی از برنامه هایی که به شما پیشنهاد خواهیم کرد پیروی و دنباله روی کرده اند و تنها اندکی در روش آموزش خود تفاوت داشته اند .

دوستان گرامی چنانچه به طور پیگیرانه و جدی با برنامه هایی که خدمت شما گفته می شود پیش بروید حتما در یادگیری زبان پیشرفت چشمگیری خواهید داشت چرا که آرمان این برنامه ها ، یادگیری شماست و توانسته اند خود را در دنیا بشناسانند و جای خود را استوار گردانند.

کاربردی ترین نرم افزارها و اپلیکیشن های زبان فرانسه

امیدواریم که توانسته باشیم در یادگیری هر چه بیش تر شما پیروزمند باشیم و باز هم می گوییم که آرمان و آماج ما از آشناسازی شما با این برنامه ها و اپلیکیشن های یادگیری زبان فرانسه بر اساس بررسی و کارآزمایی زبان آموزان و اساتید گرامی ست که دیدگاه های خود را با ما درمیان گذاشته اند و چنانچه شما هم دوستدار این زبان هستید و خواست آن دارید که پیامد کار با یک برنامه ویژه را با ما درمیان بگذارید ، خوشحال می شویم که دیدگاه خود را برای ما در این نویسه یادداشت نمایید . 

| پیوند دریافت نرم افزار Tell Me More از سافت 98 : کلیک نمایید

| پیوند دریافت نرم افزار Rosetta Stone از سافت 98 : کلیک نمایید

| پیوند دریافت سطح های آموزش (1تا5) از سافت 98 : کلیک نمایید

| پیوند دریافت آموزش فعال سازی و راه اندازی نرم افزار : کلیک نمایید

| پیوند دریافت اپلیکیشن Rosetta Stone آنلاک و کرک شده : کلیک نمایید

| پیوند دریافت نرم افزار و اپلیکیشن اندرویدی و آی.اُ.اس. برنامه Anki : کلیک نمایید

| پیوند تحت وب برنامه TV5 Monde : کلیک نمایید

| پیوند دریافت اپلیکیشن اندرویدی TV5 Monde از گوگل پلی : کلیک نمایید

| پیوند دریافت اپلیکیشن آی.اُ.اس. TV5 Monde از اپ ستور : کلیک نمایید

پس از آن که ویدیو را تماشا کردید شاید … شاید بگویید خب برای یادگیری بین نرم افزار Rosetta Stone و Tell ME More ، کدام را برگزینم ؟! خب پاسخ ساده است هر دو واقعا عالی هستد وبستگی به خود شما دارد که از کدام محیط بیش تر خوشتان می آید. پیشنهاد ما این است چنانچه کمی زبان انگلیسی بلد هستید و با روش های پیشین و سنتی یادگیری خو گرفته اید ، می توانید … می توانید از نرم افزار Tell ME More بهره بگیرید ولی چنانچه می خواهید هر زبان دیگری را که بلد هستید را چشم پوشی کنید و مانند یک خردسال آغاز به یادگیری زبان فرانسوی کنید ، پس ما به شما نرم افزار Rosetta Stone را پیشنهاد می کنیم . اگر دوست دارید که به فرزند خود آموزش زبان فرانسوی را یاد دهید ، بهترین گزینه همین نرم افزار (+ اپلیکیشن آن) می باشد. 

حالا که نرم افزار اصلی یادگیری خود را گزینش کردید ، زمان آن فرا رسیده است که برخی از واژگانی را برای همیشه در ذهن خود ماندگار کنید و چه برنامه ای بهتر از یک ابزار یادآور واژگان چون Anki که آرمانش همان چیزی است که ما به دنبالش هستیم . 

کاربردی ترین نرم افزارها و اپلیکیشن های زبان فرانسه تفاوت رزتا استون و تل می مور

البته ناگفته نماند که برنامه اصلی شما خود دارای بازخوانی دوباره هست اما چنان چه فرایند یادگیری و به خاطر سپاری واژگان شما سست و ضعیف می باشد ، ما این برنامه را به شما پیشنهاد می دهیم و اینکه بهتر است خودتان آغاز به ساخت یک دسته کارت نمایید و واژگان را دستی در آن بنویسید به همراه برابر پارسی آن ها که خود این کار به فرآیند یادگیری شما کمک خواهد کرد همانند نوشتن دیکته ! (یادش بخیر) اما چنانچه وقعا کمبود زمان دارید می توانید همانگونه که در ویدیو به آن اشاره شد کارت های آماده که دوستداران زبان فرانسوی از سراسر دنیا آن را فراهم کرده اند را به کار ببرید که خب دیگر از برابر پارسی آن خبری نیست و نیاز است که کمی زبان انگلیسی بلد باشید . 🙂

نکته خیلی مهم آن است که زبان آموزان گرامی تنها به فراگرفتن واژگان بسنده نکنید که اگر آماج و هدف شما تنها فراگرفتن واژه بدون هیچ گونه آرمانی باشد ، کاریست بی فایده ! بدانید که خواست و آماج شما از فراگیری واژگان به کارگیری آن ها در جملات است و به شما پیشنهاد اکید می کنیم که آن واژه را حتما در جمله به کار ببرید و تلاش کنید تا آن جمله را به ذهن خود بسپارید برای نمونه اگر واژه la voiture را با معنی ماشین فراگرفته اید آن را در گونه یک جمله به کارگیرید و به ذهن بسپارید ، j’ai une voiture rouge من یک ماشین قرمز رنگ دارم . 

و اما در پایان رسیدیم به واپسین کاربردی ترین نرم افزارها و اپلیکیشن های زبان فرانسه به نام TV5 Monde که خودش را تحت وب ، در نسخه اندورید و آیفون به دنیا شناسانده است. این برنامه ، کمکی می باشد و می تواند در کنار برنامه اصلی ، همانند زنگ تفریحی با کمک ابزار چند رسانه ای خود ، شما را در بیشتر در بخش فهم و شنیدار کمک شایانی نماید . بنابراین نباید از این برنامه همچون برنامه اصلی یادگیری خود از آن چشم داشت .این برنامه تلاش کرده است تا نوشته ها و رسانه هایی درخور سطح شما را آماده سازی نماید تا افزون بر یادگیری زبان ، با فرهنگ و اخبار دنیا به زبان فرانسوی آشنا شوید. 

در پایان گفتن این نکته لازم است : زبان آموز گرامی آرمان ما از نهادن این برنامه ها برای کسانی است که حوصله خواندن را ندارند و دوست دارند با کمک ابزار چند رسانه ای زبانی را فرا بگیرند اما چنانچه شما دوستدار کتاب خواندن هستید ، می توانید کتاب های آموزشی را برای خود فراهم آورید چون کتابی برای یادگیری دستور زبان ، یک فرهنگ واژگان ، کتاب های داستان که البته می تواند در کنار یادگیری با برنامه ها از آن ها هم بهره ببرید و از خواندن داستان به زبان فرانسه لذت ببرید ، و با این روش یه یادگیری زبان بپردازید . برخی ها حتی زمان خواندن هم ندارند و می خواهند در زمان های پرت خود چون پشت خودرو خویش ، در صف انتظار ایستگاه اتوبوس و … تنها با گوش دادن ، زبان فرا بگیرند که البته این روش تنها به تقویت مهارت شنیداری و کمابیش مهارت فهم شما را در برمی گیردو کافی نیست. 

برای دوستانی که تازه خواست آن را دارند که زبان فرانسوی را آغاز کنند ، پیشنهاد می کنم که مقاله راهنمای کامل برای نوآموزان زبان فرانسه را نیز بخوانند.

به امید پیروزمندی و موفقیت هر چه بیش تر شما زبان آموزان گرامی

کاربردی ترین نرم افزارها و اپلیکیشن های زبان فرانسه تفاوت رزتا استون و تل می مور

چنانچه دیدگاه یا پرسشی در رابطه با این مقاله دارید ، راحت باشید ، بپرسید !

No data was found

دیگر مقالات و آموزش های زبان فرانسه