اهمیت یادگیری زبان فرانسه

اهمیت یادگیری زبان فرانسه از دیدگاه تارنمای France Diplomatie

با سلام خدمت همه ی خوانندگان ؛ شاید اولین سوالی که در ذهن هر خواننده ای برای یادگیری زبان فرانسه پدیدار شود ، این است که چرا من بایستی این زبان رو یاد بگیرم ؟ دلایلd برای اهمیت یادگیری زبان فرانسه گفته شده است …

اهمیت یادگیری زبان فرانسه

1. زبانی برای برقراری ارتباطات بین المللی

زبان رسمی سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، یونسکو، ناتو، کمیته ی بین المللی المپیک، صلیب سرخ جهانی و چندین انجمن حقوقی بین المللی است. زبان فرانسه زبان سه شهر محل استقرار نهاد های اروپایی است: استراسبورگ، بروکسل و لوکزامبورگ.

2. پُلی برای یادگیری زبان های دیگر

شاید از خودتان می پرسید مگه داریم ؟ مگه میشه ؟ آره میشه … شما با یادگیری زبان فرانسه می توانید دو زبان غول و بسیار معروف دیگر را هم فرا بگیرید !!

شما می توانید سایر زبان های لاتین که اسپانیایی در صدر آن هاست و نیز ایتالیایی و پرتغالی را فرا بگیرید و همچنین … یادگیری زبان انگلیسی را هم برای شما آسان می کند چرا که زبان فرانسه بیش از 50 درصد واژگان زبان انگلیسی را تشکیل می دهد !!!

3. زبانی شیرین و دلنشین

زبان فرانسه از زبان های آسانی است که تاکنون روش های زیادی برای یادگیری آن ارایه شده است … دستور زبان آن قاعده مند می باشد و اگر تلاش و پشتکار قوی داشته باشید خیلی فوری می توانید مکالمه خود را هم تقویت و به سطح خوبی برسانید .

4. یکی از زبان های ورود به جهان مجازی

زبان فرانسه پس از انگلیسی و آلمانی ، سومین زبان فضای مجازی و اینترنت است !! حتی از اسپانیایی هم جلوتره !!!

5. زبانی برای دانشجویانی که در دانشگاه های فرانسه درس می خوانند

صحبت کردن با زبان فرانسه امکان ادامه تحصیل در کشور فرانسه و دانشگاه های معروف و مدرسه های عالی بازرگانی و مهندسی این کشور را که جزو برترین موسسات آموزش عالی در اروپا و در کل جهان است فراهم می سازد.

دانش آموزانی که به زبان فرانسه تسلط دارند می توانند از بورس های دولت فرانسه برای ادامه تحصیل در کشور فرانسه در تمامی رشته ها و کسب مدرک معتبر بین المللی بهره گیرند.

6. زبان سفر

کشور فرانسه با بیش از هفتاد میلیون توریست، پر بازدید ترین کشور دنیا است. در صورت آشنایی با زبان فرانسه، بازدید از این کشور و شهرهای آن و همچنین درک فرهنگ، تصور و سبک زندگی فرانسوی بسیار لذت بخش خواهد شد.

همچنین هنگامی که بخواهیم از آفریقا، سویس، کانادا، سیشل، موناکو و … بازدید کنیم زبان فرانسه بسیار مفید خواهد بود.

7. زبان فرهنگ

زبان فرانسه، زبان جهانی در رشته های آشپزی، مد ، تئاتر، هنرهای بصری، رقص و معماری است. آشنایی با زبان فرانسه دسترسی به کتاب ها و شاهکارهای بزرگ ادبیات فرانسه و فرانسه زبان و همچنین سینما و شعر فرانسوی را مهیا می کند.

زبان فرانسه زبان ویکتور هوگو، مولیر، ادیت پیاف، ژان پل سارتر، آلن دولن و زین الدین زیدان است.

8. چون بهش علاقه پیدا می کنین وو شایدم پیدا کردین !!

بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در ۵ قاره ی دنیا با زبان فرانسه تکلم می کنند. فرانسه زبان ها در ۶۸بیش از دولت و ایالت زندگی می کنند. بعد از زبان انگلیسی بیشترین تعداد افراد زبان فرانسه را می آموزند و زبان فرانسه در جایگاه نهم زبان های پر تکلم در دنیا قرار می گیرد.

همچنین زبان فرانسه تنها زبانی است که در کنار زبان انگلیسی در تمامی کشور های دنیا آموزش داده می شود. کشور فرانسه بزرگترین شبکه ی موسسات فرهنگی در خارج از این کشور را دارا است که در آنها زبان فرانسه به بیش از هفتصد و پنجاه هزار نفر آموزش داده می شود.

امید است با دلایل اهمیت یادگیری زبان فرانسه آشنا سده باشین و مطلب براتون هوب بوده باشد .

| منابع کمکی استفاده شده :

تار نمای diplomatie 

۲۹ تا از بهترین کتاب های فرانسوی برای کودکان و زبان آموزان سطح متوسط

چنانچه دیدگاه یا پرسشی در رابطه با این مقاله دارید ، راحت باشید ، بپرسید !

No data was found

دیگر مقالات و آموزش های زبان فرانسه